Τρίτη 21 Ιανουαρίου 2014

Βοηθήστε μας να επιλέξουμε την επόμενη ταινία που θα προβληθεί στη 1 & 2 Φεβρουαρίου 2014. Ψηφίστε πάνω δεξιά αυτή που σας αρέσει. 


ΓΛΥΚΑ ΜΑΣ ΛΑΘΗ





ΓΛΥΚΑ ΜΑΣ ΛΑΘΗ
(Camille Redouble)

Της Νοεμί Λβόβσκι



Σκηνοθεσία: Noémie Lvovsky
Σενάριο : Maud Ameline , Noémie Lvovsky, Pierre-Olivier Mattei ,  Florence Seyvos             
Φωτογραφία: Jean-Marc Fabre
Μουσικη :  Joseph Dahan & Gaëtan Roussel                  
Παίζουν : Noémie Lvovsky, Samir Guesmi, Judith Chemla
Χωρα Παραγωγής : Γαλλία
Ετος Παραγωγής : 2012
Γλώσσα : Γαλλικά
Διαρκεια 115’
Εγχρωμο







ΒΡΑΒΕΙΟ ΕΝΩΣΗΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΩΝ & ΣΕΝΑΡΙΟΓΡΑΦΩΝ
ΣΤΟ ΔΕΚΑΠΕΝΘΗΜΕΡΟ ΣΚΗΝΟΘΕΤΩΝ  ΚΑΝΝΕΣ  2012

ΕΠΙΣΗΜΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ
ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΓΑΛΛΟΦΩΝΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΠΑΡΙΣΙ 2013

ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΓΙΑ 13 ΒΡΑΒΕΙΑ ΣΕΖΑΡ




ΣΥΝΟΨΗ

Η Καμίγ ήταν δεκαέξι ετών, όταν γνώρισε τον Έρικ. Ερωτεύτηκαν τρελά, κι απέκτησαν μια κόρη…
25 χρόνια μετά: ο Έρικ αφήνει την Καμίγ για μια νεότερη γυναίκα.
Είναι παραμονή Πρωτοχρονιάς, και η Καμίγ βρίσκει τον εαυτό της στο παρελθόν. Είναι και πάλι δεκαέξι χρονών, έχει επιστρέψει στους γονείς της, τις φίλες της, την παιδική της ηλικία… και στον Έρικ.
Θα προσπαθήσει να αλλάξει την πορεία στις ζωές τους; Θα τον ερωτευτεί ξανά, παρ’ όλο που ξέρει πως θα τελειώσει η ιστορία τους;






ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ

Η Νοεμί Λβόβσκι σπούδασε κινηματογράφο στο La Fémis (Fondation européenne pour les métiers de l'image et du son) στο Παρίσισύγχρονη του Arnaud Desplechin, με τον οποίο συνεργάζεται συχνάΣτις δύο πρώτες ταινίες της πρωταγωνίστησε  ηEmmanuelle Devos, που μόλις ξεκινούσε την καριέρα της.
Η Λβόσβκι έχει προταθεί τρεις φορές για Βραβείο Σεζάρ Καλύτερου Β΄ Γυναικείου Ρόλου : το 2002 για το My Wife Is an Actress, το 2006 Backstage, και το 2008 για το Actrices. Η ταινία της Sentiments ήταν υποψήφια για Σεζάρ Καλύτερης Ταινίας το 2004.
Το ΑντίοΒασίλισσα (Farewell, My Queen), ήταν η ταινία έναρξης για το 62ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Βερολίνου.Η τελευταία της ταινία Γλυκά μας Λάθη  (Camille redouble), επιλέχθηκε για να προβληθεί στο Δεκαπενθήμερο Σκηνοθετών του Φεστιβάλ Καννών το 2012, όπου απέσπασε το Βραβείο της Ένωσης Συγγραφέων και Σεναριογράφων.



ΤΟ ΚΥΝΗΓΙ του Τόμας Βίντερμπεργκ


 ΤΟ ΚΥΝΗΓΙ
Πρωτότυπος τίτλος : Jagten
Σκηνοθεσία: Thomas Vinterberg
Σεναριο:        Thomas Vinterberg & Tobias Lindholm    
Φωτογραφία: Charlotte Bruus Christensen
Μουσική: Nikolaj Egelund
ΠαιζουνMads Mikkelsen, Thomas Bo Larsen ,  Annika Wedderkopp
Βραβεια - Συμμετοχές:`
Βραβείο Αντρικής ερμηνείας στο Φεστιβαλ Καννων
Επίσημη συμμετοχή στο Φεστιβαλ Καννων
Επίσημη συμμετοχή στο Φεστιβαλ Karlovy Vary
Επίσημη συμμετοχή συο Φεστιβαλ Λονδίνου
Χωρα παραγωγής: Δανία
Ετος παραγωγης: 2012
Γλώσσα: Δανέζικα
Διάρκεια: 115΄ Εγχρωμο.

ΥΠΟΘΕΣΗ:
Έπειτα από ένα επώδυνο διαζύγιο, ο 40χρονος Λούκας έχει μια νέα σχέση, μια νέα δουλειά και επαναπροσδιορίζει τη σχέση του με τον έφηβο γιο του, Μάρκους. Όλα τα πράγματα θα πάνε στραβά. Μια ιστορία, ένα απλό ψέμα. Καθώς πέφτει το χιόνι και πλησιάζουν οι γιορτές, το ψέμα εξαπλώνεται σαν ίωση. Το σοκ και η δυσπιστία ξεφεύγουν από τον έλεγχο, και η μικρή κοινότητα θα βρεθεί σε μια κατάσταση μαζικής υστερίας, όσο ο Λούκας παλεύει μόνος του για τη ζωή και την αξιοπρέπεια του. 


ΔΗΛΩΣΗ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ :
“ Μια χειμωνιάτικη βραδιά το 1999, κάποιος χτύπησε την πόρτα μου. Ένας περίφημος Δανός παιδοψυχολόγος, στεκόταν με κάποια έγγραφα στα χέρια του παραληρώντας για τα παιδιά και τις φαντασιώσεις τους. Μίλαγε για έννοιες όπως «καταπιεσμένες αναμνήσεις», και ακόμη πιο ανησυχητικά για τη θεωρία του ότι «πίστευε ότι είναι ιός». Δεν τον άφησα να μπει. Δε διάβασα τα χαρτιά. Πήγα για ύπνο.
Δέκα χρόνια αργότερα χρειάστηκα ψυχολόγο. Του τηλεφώνησα, και κάπως σαν καθυστερημένη πράξη ευγένειας, διάβασα τα έγγραφα. Σοκαρίστηκα. Μαγεύτηκα. Ένοιωσα ότι υπήρχε μια ιστορία που έπρεπε να ειπωθεί. Μια ιστορία ενός σύγχρονου κυνηγιού μαγισσών.
Το Κυνήγι είναι το αποτέλεσμα αυτής της ανάγνωσης. 
Τόμας Βίντερμπεργκ






Αριστούργημα ψυχολογικού, «βίαιου», ρεαλισμού

Ο Τόμας Βίντερμπεργκ άφησε τις (πολύ γοητευτικές μεν, αλλά όχι πλήρεις) κινηματογραφικές αναζητήσεις και περιπλανήσεις του και στράφηκε ξανά σε ένα είδος κινηματογράφου που δείχνει με μεγάλη άνεση ότι παίζει στα δάχτυλα: αυτό του ψυχολογικού, «βίαιου», ρεαλισμού. Όπως με την βραβευμένη το 1998 στις Κάννες, «Οικογενειακή Γιορτή». Και εκεί που σταμάτησε με το «Submarino».
Χειρίζεται επίσης με χαρακτηριστική άνεση (που ορισμένες στιγμές «τρομάζει») το λεπτό και πολυεπίπεδο θέμα της σεξουαλικής παρενόχλησης μικρών παιδιών, υφαίνοντας ένα φιλμ δομημένο σε έναν αψεγάδιστο σεναριακό ιστό, χωρίς την παραμικρή φλυαρία, αποδοκιμάζοντας σαρκαστικά τις πιθανές μελοδραματικές ευκολίες, ευφυές και καυστικό, ενώ στηρίζεται σε μια πραγματικά αξιοθαύμαστη ερμηνεία του Μαντς Μίκελσεν:
Τραχύς, ψύχραιμος, διατηρεί την αξιοπρέπειά του απόλυτα πεπεισμένος ότι δεν αξίζει τέτοιας αντιμετώπισης από τα «ζόμπι» του κοινωνικού του περίγυρου που έχουν «μολυνθεί» από τον ιό της αμφιβολίας και την υποψία της σιχαμάρας. Αν και κάποια στιγμή κινδυνεύει να κλονιστεί: αδυνατεί να πιστέψει πως ένα απλό παιδικό ψέμμα είναι ικανό να συμπαρασύρει σαν χείμαρρος στην καταστροφή την ζωή του. Πως κατάφερε να μεταλλάξει εναντίον του την συμπεριφορά μιας ολόκληρης πόλης που του συμπεριφέρεται σαν να έχει λέπρα (ή να έχει μεταβληθεί ο ίδιος σε «ζόμπι»);
Πάνω του ο Βιντερμπεργκ χτίζει μια ταινία αβάσταχτης έντασης και κλιμακωτής αγωνίας, ένα σκοτεινό θρίλερ στην καρδιά και την ψυχή. Είναι τραχύς, ορμητικός, δεν λυπάται και δε χαρίζεται σε κανέναν. Ξέρετε που λυγίζει, έστω και λίγο; Στο θέμα του κλονισμού της ανδρικής φιλίας. «Πάνω από 30 χρόνια φίλοι, κολλητοί, μαζί χτυπάγαμα γκομενάκια, μαζί μπλέκαμε σε καυγάδες, μαζί κλεβαμε, μζί τα πίναμε, είναι δυνατόν να διανοηθείς να σκεφτείς ότι κακοποίησα την κόρη σου;».
Εκεί ο πρωταγωνιστής ξεσπάει αλλά και συγχωρεί τον φίλο του σε μια στιγμή απαράμιλλης ομορφιάς.
Εκεί, διστάζει, για πρώτη και τελευταία φορά και για λίγα δευτερόλεπτα και η κάμερά του σαν να βουρκώνει. Όπως και εμείς.
Ένα από τα ελάχιστα αριστουργήματα συτής της χρονιάς.

Απόστολος Κίτσος www.moveitmag.gr






Κορώνα Γράμματα Lay the Favorite

ΣΥΝΟΨΗ Με φόντο των κόσμο των αθλητικών στοιχημάτων, παρακολουθούμε την ιστορία της Μπεθ, που από στριπτιζέζ έγινε βοηθός του Ντινκ, ενός από τους μεγαλύτερους τζογαδόρους στο Βέγκας. 

Είδος:Κωμωδία
Σκηνοθεσία:Στίβεν Φρίαρς
Καστ:Μπρους Γουίλις, Τζόσουα Τζάκσον, Κάθριν Ζέτα Τζόουνς, Βινς Βον, Ρεμπέκα Χολ
Διάρκεια:94
Χώρα:ΗΠΑ, Μεγ. Βρετανία
Έτος:2012
Χρώμα:(Έγχρ.) 
Πηγή: www.lifo.gr






ΤΟ ΠΑΡΤΥ


Σκηνοθεσία : Blake Edwards
Σενάριο : Blake Edwards, Tom & Frank Waldman
Μουσική: Henry Mancini
Φωτογραφία : Lucien Ballard
Παίζουν:
Peter Sellers
Claudine Longet
Natalia Borisova
Jean Carson
Marge Champion
Al Checco
Corinne Cole
Dick Crockett
Frances Davis
Danielle De Metz
Herbert Ellis
Paul Ferrara
Ετος Παραγωγής: 1968
Χώρα Παραγωγής: ΗΠΑ
Εγχρωμο
Διάρκεια 99’

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου